Customer Story: Paradise Shaper
With a fresh cup of tea in hand, from the beautiful MELT building in Eindhoven, Paul Smilde enthusiastically shares his insights on the origins and mission of Paradise Shaper and leadership in the 21st century.
With a fresh cup of tea in hand, from the beautiful MELT building in Eindhoven, Paul Smilde enthusiastically shares his insights on the origins and mission of Paradise Shaper and leadership in the 21st century.
Voor het succes van je organisatie zijn talentvolle en gemotiveerde medewerkers belangrijk. In deze tijd is het al een uitdaging om mensen binnen te krijgen, laat staan hen voor langere tijd te behouden. Het aantal vacatures is groot en hierdoor wordt het voor organisaties steeds lastiger om medewerkers te werven. Wil je talent behouden als werkgever? Dan is het zaak om medewerkers vanaf het begin te betrekken bij je organisatie. Hoe behoud je hen voor je organisatie? Hoe laat je zien dat je talent waardeert? In deze blog tips voor binding bij huidige en nieuwe medewerkers om ze zo te kunnen behouden.
‘Onze klanten bepalen het succes en effect van onze dienstverlening en daarom vinden wij hun feedback belangrijk. Hier een aantal reacties en in de woordwolk samengevat de mooie woorden die zij noemden en die ons blij en trots maken.’
Dennis van Dijk from Forp found the perfect HR manager for Van der Ven Auto’s within a month thanks to a personal approach. Forp’s tailor-made services and fast communication have contributed to the successful filling of vacancies and the growth of Van der Ven Auto’s.
‘There are now 30 of us at Sweere with a good mix of a large group of colleagues who have been working here for more than 10 years and new colleagues. It is very important to take good care of your people so that you can work together pleasantly and for a long time. Forp helps us with that.’
HR en recruitment clubs Assist uit Breda en Forp uit Roosendaal hebben de handen ineen geslagen en gaan verder onder de naam van Forp.
Ondanks dat banen volop in ontwikkeling zijn en we andere skills nodig hebben voor de toekomst, houden we nog wel steeds vast aan de traditionele manier van solliciteren. We vragen de sollicitant nog steeds om een CV. Soms komt het in het eerste contact nog niet naar voren, maar wanneer de procedure vordert, willen we altijd “nog even” dat CV ontvangen. Maar waarom?!